Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 4 oktober 2010

Layout van ons Patricia, Anouk & Mirthe

Ik kwam gisteren deze foto tegen en vond hem zo mooi, dat ik besloot er een layout van te maken. Dit is het geworden:

Credits to: Designer Digitals

Ik vind hemzelf heel mooi gelukt.

4 opmerkingen:

  1. Wow wat een ontzettende leuke foto en wat heb je die weer mooi bewerkt. We komen zo helemaal tot ons recht. Ik vind het echt een lieve layout geworden. Je kunt wel zien dat we genieten van de natuur en dat geeft de layout ook helemaal weer.
    Wat leuk dat vlindertje zo en het vogeltje en het hartjesdraad. Tja ik kan er alleen maar van zeggen dat hij super is.
    Dank je wel dat je van ons zo'n mooie layout gemaakt hebt.

    Kusjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique
    ja zo als altijd zeg ik nu ook weer
    ik vind hem helemaal geweldig!
    ben er maar trots op dat kun je gerust.

    liefs van tante Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi monique
    wat een prachtige layout, wordt hier erg vrolijk van , de kleuren en de vlinders het is zo puur natuur en een echte heerlijke uitstraling.
    In een woord geweldig!

    Liefs t. mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Monique,

    Prachtig, weer een voor in een lijstje.
    Dit is echt genieten, zo mooi, zeker hiermee doorgaan.
    Kuskes tante Rian

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)