Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 21 november 2010

Pechvogeltje

Afgelopen dinsdag vertelde ons Patricia mij dat ons Anouk een pechdag had gehad op school. Ze had 's-morgens gymles en toen moesten ze iets met een stok doen (volgens mij moesten ze met de stok een ring vooruit gooien??) In ieder geval kreeg ze op een gegeven moment een flinke mep met een stok van een klasgenootje. Natuurlijk per ongeluk, maar dat maakte het niet minder pijnlijk. Toen ons Patricia haar uit school ging halen zei een vriendinnetje; "kijk eens naar Anouk". Ons Patricia schrok zich rot. Rondom haar oog was het helemaal rood en beschadigd. Anouk voelde zich ook niet echt lekker, dus belde Patricia de dokter. Ze konden meteen terecht en ze werden doorgestuurd naar de oogarts. Gelukkig bleek dat het oog niet beschadigd was. Anouk kreeg een zalfje mee en moet na een week terugkomen voor controle. De volgende dag belde ik Anouk om haar te bedanken voor de leuke kaart die ze voor mij geknutseld had en om te vragen hoe het met haar ging. Ons Patricia maakte meteen van de gelegenheid gebruik om foto's te knippen tijdens het gesprek. Dat was wel leuk. Ik heb een layout gemaakt, alleen moet ik de tekst nog aanpassen omdat ik deze in het engels had geschreven (aangezien ik hem had geplaatst op Designer Digitals):


Credits: http://www.designerdigitals.com/digital-scrapbooking/ideas/showphoto.php?photo=143279&ppuser=33454

Vandaag heb ik nog een paar vakantielayouts gemaakt. Ja ja, het begint op te schieten. Ik zit nu op pagina 78! Dat wordt een dik boek vol met mooie herinneringen. Onderstaande layout heb ik gemaakt van Robin. We waren in Palm Springs en gingen uit eten. Op de tafel lag een prachtig wit tafelkleed. We bestelden tomatensoep en Robin knoeide flink op het tafelkleed. Oh oh, foutje bedankt. Tegen de serveerster zei hij met zijn charmante en grappig gezicht: I've had a little accident. Ze moest lachen en vond het niet erg. Een erg leuke herinnering dus:


Credits: http://www.designerdigitals.com/digital-scrapbooking/ideas/showphoto.php?photo=143415&cat=all&limit=last1

Deze had ik ook nog gemaakt van Robin en mij. De foto is genomen bij Diana's bath tijdens onze vakantie naar New York in 2009. Het was echt prachtig daar. Overal rotsformaties en waterpartijen. Het water was ijskoud. Evengoed gingen we er in staan, is toch altijd weer mooi voor de foto he. Hier staan we dus nog mooi te poseren voor de camera en een minuut later gleed Robin heel langzaam van de rotsen af het water in. Monique...Monique! Hij probeerde mijn hand nog vast te pakken, maar het was al te laat. Hij zakte tot zijn borst in het water en ik lag compleet in een deuk. Bleek naderhand dat zijn autosleutels en zijn portemonnee nog in zijn korte broek zaten, die waren dus ook helemaal doorweekt.

Credits: http://www.designerdigitals.com/digital-scrapbooking/ideas/showphoto.php?photo=142848&ppuser=33454

Dit was trouwens de kaart die ik van ons Anouk had gekregen. Vond het zo leuk en lief.


(Het gedeelte in het fotolijstje is de voorkant van de kaart, die heb ik over de tekst heen geplaatst).


Gisteren waren we op bezoek gegaan bij ons pap en ons mam en het was erg gezellig. Ons Patricia was ook gekomen met Anouk en Mirthe. Mark was in de tuin aan het werken, dus die bleef thuis. Dankzij ons Patricia lette ik goed op op de bushokjes, daar hing namelijk een speciale reclame in (voor ons dan hè). Eens kijken of jullie het zien.


Een tijdje geleden had ik samen met ons Patricia een zusjesdag. Dit kon mede dankzij ons pap en ons mam die op Anouk en Mirthe wilden passen. We hebben heerlijk geshopt, veel gelachen en volop genoten. Hier kunnen we een hele tijd op teren en ik hoop dat we snel weer samen zo'n leuke dag zullen hebben!


Zo, dit was het weer. Morgen is ome Peter jarig, dus bij deze alvast: GEFELICITEERD! Ik wens je een leuke dag toe samen met tante Rian!

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie layout van Anouk gemaakt.
    Anouk had hem ook gezien en vond het heel leuk dat je die gemaakt had. En de reacties die je erop gekregen waren vond ik zo geweldig. Echt super leuk. Maar je hebt er dan ook een mooie layout van gemaakt en Anouk haar oog komt er goed in uit. Leuk voor haar om er later nog eens naar te kijken en er met een lach aan terug te denken.
    Stuur straks verder een reactie krijg bezoek van tante Mirjam en ons mam gezellig.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Ja, we hadden het al vernomen van Patricia. Leuk voor later als ze volwassen is. Gelukkig was het niet recht in haar oog.

    Liefs Auntie B. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zozo en Robin noemt Mirthe een plekheks!!! Welke naam zullen we hem nu eens geven. Ik zal dat morgen eens aan Mirthe vragen, want haar wraak zal zoet zijn. Je hebt er wel een leuke layout van gemaakt. Hij kan wel schuldige gezichten trekken hé.

    Wat heb je de layout die daarna komt op een speciale manier verwerkt. Ik vind het wel zo mooi gemaakt. Het lijkt net op jullie uit het papier komen stappen en ons alles willen vertellen wat jullie allemaal al mee hebben gemaakt op de vakantie. Leuk gedaan. Je hebt natuurlijk doordat je zo in de deuk lag geen foto's kunnen nemen van zijn valpartij, want daar hadden we natuurlijk ook een beetje van mee willen genieten. Maar de herinnering eraan is denk ik wel genoeg of niet Robin??

    Anouk heeft er wel een werkstuk van gemaakt zie ik nu. De kaart had ik nog niet gezien, want de envelop was al dicht geplakt. Maar je hoeft dan ook niet alles aan je moeder te vertellen. Vind het leuk dat ze uit zichzelf een kaart naar jullie gestuurd heeft. Zo zie je maar dat ze toch al haar pijnlijke dingen met jullie wil delen. Is het niet per telefoon dan wel per post.

    Ben jij ook zo trots op de poster in de bushokjes in Geldrop. Ik vind het "helemaal" geweldig (jaja niet alleen de stempels zijn helemaal geweldig en vind het heel speciaal. Niet iedereen kan zeggen dat hun huis zo groot geshowd wordt. Ons pap en ons mam dus wel.

    Wat hadden we toch weer een fijne dag hé. Ik kon gewoon niet bij je weg komen en vond het erg om weer naar huis te gaan. De dag erna zat ik nog steeds na te genieten van deze heerlijke dag en nog natuurlijk. Eerst heerlijk ons uitleven in een hobbyzaak. Ja laat ons daar maar los. Alleen al het snuffelen in een hobbywinkel doet een mens en vooral ons goed. Daarna nog in andere winkels wat geshopt. lekker om even samen te zijn. Gewoon als twee zussen en dikke vriendinnen. Heerlijk! Dat doen we zeker nog een keertje over.

    Heel veel liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik (Mirthe) wilde revange nemen met Robin en ben even diep aan het nadenken......uhm...... Ja ik heb er eentje gevonden....Robin de knoeiketel!!!!
    Groetjes van Mirthe
    P.s. Robin pakt me nu toch niet terug hé? Ik zit hopelijk niet in de problemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat je een layout hebt gemaakt van mijn blauwrood kunstwerk. ik heb 3 kaarten gekregen,opa en oma van der meer, ome sjonnie en tante hanselien en van opa en oma heitse.
    ik weet niet wie mij een blauw oog heeft geslagen. ik heb zin in donderdag niet om te turnen nee ik word dan om iets voor half 2 opgehaald van school.
    mirthe wil ook mee maar dat kan niet zij moet op school blijven ik mag lekker een uur eerder weg. de 1ste dag had ik er echt heel veel last van,de 2de dag kon ik mijn oog niet dicht dat deed echt pijn,de 3de dag deed het niet echt veel pijn en daarna heb ik er niet zo heel veel last van gehad. nu heb ik er trouwens niet heel veel last van maar ik voel wel dat mijn slijmvlies is beschadigt.
    groetjes de de verliezer van een houten stok oftewel anouk xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)