Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 7 november 2010

QR-code

Robin heeft een QR-code van mijn blog gemaakt. Dit soort codes zie je tegenwoordig steeds vaker en er kan een hyperlink in staan of andere informatie. Je kunt het met je telefoon inscannen en dan krijg je te zien wat er in staat. Leuk he.

Dit is 'ie dan.

Vandaag is het Internationale Digitale Scrapbookdag en uitverkoop bij de digitale sites. Heel leuk dus en niet goed voor mijn portemonnee...Heb...heb....heb. Heerlijk. Heb mooie spulletjes gekocht en binnenkort zullen er weer layouts volgen!

Robin heeft vandaag hard in de tuin gewerkt en van alles verplaatst en hij is eens flink met de snoeischaar tekeer gegaan.Ik ben erg tevreden!

BIG HAPPY SMILE








Tot de volgende keer maar weer.

Fijn weekend allemaal en tante Hanselien: fijne verjaardag!!!

4 opmerkingen:

  1. Hé hallo,
    Wat heb je van Robin gekregen??? Nog nooit van gehoord! Mark en ik hebben er eens goed naar gekeken, maar weten alleen dat het iets apart is en wij(tenminste ik) het met onze eenvoudige telefoons niet kunnen. Maar het lijkt met wel leuk om zo dingen te weten te komen.

    Wat sta je mooi op die foto!!! Je haren zitten er echt prachtig. Geloof goed dat je geniet als de tuin weer onderhanden genomen is en alles er weer "netjes" voor de winter uit ziet. Mark is gisteren nadat hij met de keuken klaar was ook de tuin in gedoken en alles ziet er hier weer netjes uit. Heerlijk om dan weer naar buiten te kijken. Je wordt er dan toch ook helemaal blij en gelukkig van.

    Dus je hebt je weer uit kunnen leven op de scrapbookdag. Heerlijk hé. Zo is het natuurlijk ook leuk kopen. Alleen moet je niet onze spreuk waarmaken hé denk eraan!!!
    Ik ben benieuwd wat voor moois je weer gekocht hebt. Kijk iedere dag weer of er nieuwe layouts op staan. Zo leuk hé om al je mooie layouts te kunnen zien en je verhalen te lezen. Geniet daar echt van.

    Veel liefs van Patricia *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier een klein mailtje voor een goede fotografe.
    Dat niet alleen, het is ook nog eens een getalenteerd schrijfster, als is haar zusje in dat opzicht haar wel de baas. Niettemin houd ik van allebei evenveel. Ik hou het kort, want ik zie bijna niet wat ik doe en papa heeft graag de achterlamp uit.Nu kusjes van mij en nog veel blogplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Monique,
    I wish I could read your blog but at least I can look at your pictures :) Love the photo in your header, just a stunning photo!
    Thanks for visiting my blog! Have a wonderful day.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Monique
    hier een late reactie van mij
    maar beter laat dan niet he !
    mooie foto,s heb je weer gemaakt .

    en nog bedankt voor je gezellige kaart voor mijn verjaardag
    we hebben een fijne dag gehad!

    liefs en groetjes T Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)