Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 9 februari 2011

Anouk & Floor

Vandaag heb ik een heerlijk relaxdagje gehad. Wat is het toch fijn als je niet hoeft te werken!

Ik heb van deze template....
http://www.designerdigitals.com/digital-scrapbooking/supplies/product_info.php/products_id/11397



deze layout gemaakt:


Wat een schattige foto hè.

Nog 17 dagen....

Ik hoef niet bang te zijn dat ik het vergeet, want mijn lieve man herinnert mij er elke dag aan!

Groetjes
Monique

4 opmerkingen:

  1. Hallo, wat een mooie rustige layout heb je gemaakt. Hij past precies bij Anouk en floor. Ze kijken allebei zo "sweet". Dat bevertje maakt de layout helemaal af vind ik zo samen met die kleuren. Hoe meer ik er naar kijk hoe prachtiger de layout wordt. Je hebt een geweldige kleurencombinatie gebruikt. Hierdoor komen Anouk en Floor helemaal naar voren.

    Ahh kijk je daar nu zitten. Wat een geweldige foto!! Ik kan dat setje nog goed herinneren. Daar hebben we veel mee gedaan hé.
    Deze foto is ook zo "sweet" jij samen met ons mam.
    Tja dat was lang geleden. Volgens mij bijna 40 jaar!!!!

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, wat mooi weer en inderdaad een mooie foto van Anouk.
    ja het schiet wel op he! maar ik blijf erbij het is een mooi getal 40!!
    ja als je die kleine Monique op de foto ziet toen was je mooi, maar nu ben je mooi en gelukkig!!

    Liefs van t Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi tante Monique,
    ik vind die layout van mij hartstikke leuk!
    en die babyfoto van jou is leuk en schattig.
    ik wens je alvast een hele fijne verjaardag.;)
    groetjes anouk

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)