Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 13 februari 2011

Jessie's nieuwe school

Gisteren zijn we gaan kijken naar Jessie's nieuwe school in Nijmegen. Hij wil graag de bouwrichting gaan volgen en dat gaat niet op de school waar hij nu op zit.




Nadat we alles bekeken hadden gingen Robin en ik weer naar huis.

Het was 1st Quarterly Sales bij Designer Digitals. Dat betekent dat er de hele dag chatsessies zijn waarbij leuke freebies weggegeven worden. Het is vier keer per jaar en ik kijk er altijd naar uit! Aangezien ik niet zeker wist of wij op tijd terug zouden zijn had ik aan ons mam en ons Patricia gevraagd of zij de chatsessie in de gaten wilden houden om geen freebies te missen. Tuurlijk deden ze dat voor mij, dat was echt heel fijn.
Gelukkig was ik op tijd terug en hoefden ze daar niet meer van in de stress te zitten ;o).

Er was een I-Tunes challenge bij. Deze cd-hoes was het uitgangspunt:


Dit bestandje kreeg je om mee te werken:


En dit heb ik ervan gemaakt:

Credits: Designer Digitals

Ik lijk echt veel op ons mam, dat vind ik wel leuk!

Robin was ondertussen de vijver schoon aan het maken. Er zat behoorlijk veel alg in. In de tuin begint er al van alles uit te schieten, dat is toch altijd zo mooi. Je krijgt er meteen een lentegevoel van.





Het was een leuke dag.  Mama en Patricia, nogmaals bedankt voor jullie moeite!

2 opmerkingen:

  1. Hallo, zo die Jessie wat een kerel is hij al,en hij wil de bouw in dat is niet verkeerd lekker met je handen werken.
    wat heb je weer een mooie layout gemaakt, goed bedacht ook van jou echt heel mooi!!
    ja als je de vroege plantjes in de tiun ziet dan wil je maar een ding LENTE..
    nog 13 dagen en dan.....
    liefs en XXX van t Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja Jessie weer een stapje verder. Het lijkt me wel een leuke school waar je veel kunt leren. Een hele goede keuze zo te zien. Hoop dat je het er goed naar je zin zult hebben.

    Nou lieve zus, ik heb het met veel plezier gedaan hoor, maar was wel blij dat je het overnam. Ik heb heel wat engelse verhalen gelezen, maar zag maar geen Freebies te staan. Dacht dat heb ik weer hé zal er al wel gemist hebben, maar ik was gewoon te vroeg enthousiast bezig voor mijn grote zus die altijd zo veel voor me doet en ik kon eindelijk eens wat terug doen. Heb het met liefde voor je gedaan.

    Ja die layout van ons mam. Mijn eerste indruk was hoe kan ze toch een foto van ons mam zo plaatsen met een grote scheur in haar gezicht. Even later zag ik pas dat jij de andere helft was en ik werd heel erg trots. Je lijkt echt op ons mam. Je ogen, lach, de vorm die de lach maakt, kin en zelfs de lijnen in jullie nek zijn hetzelfde. Het is gewoon onvoorstelbaar dat je dat normaal niet zo ziet als jullie langs elkaar zitten. Vind dit dus echt geweldig dat je het op een layout verwerkt hebt.

    Heerlijk hé dat alles al uit de grond begint te komen. En als dan het zonnetje een beetje schijnt krijg je al echt een lente gevoel. Het is gewoon genieten.

    Nogmaal ik heb het met plezier gedaan.

    Heel veel liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)