Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 23 februari 2011

Vandaag kwam ik thuis....

en toen zag ik dit hangen:


ha ha ha, ik zou het eens vergeten hè!

Ook had ik twee hele leuke kaarten binnen. 1 van tante Riet en ome Joop (die was afgelopen zaterdag al binnengekomen) en 1 van tante Rianne en ome Peter. Ik zag dat ze hem op 21 feb. had geschreven en ik heb hem nu al binnen! Onvoorstelbaar.


Heb al zo'n zin in zaterdag! Nog even geduld hebben.

Ik hoor vaker dat iemand een reactie heeft proberen te plaatsen, maar dat dat om de een of andere reden niet lukt. Ik weet ook niet waar dat aan ligt, maar ik vind het natuurlijk erg jammer als ik een reactie misloop! Als je een google-account hebt, zou ik via mijn google-account reageren en anders op Naam/URL. Je kunt dan je naam in vullen. URL hoeft niet en dan op reactie plaatsen klikken.

Doei doei!

3 opmerkingen:

  1. Hahaha wat moet ie jou toch hebben hé. Nee je zult het dank zij hem echt niet vergeten.
    Maar des te leuker is het om zo jarig te zijn. Je leeft er nu helemaal naar toe. Vind het een kei leuk idee van Robin!! Die lach van jou. Ik vind het een hele mooie foto.

    En de kaarten beginnen ook al binnen te komen. Echt leuk. Dit wordt denk ik een geweldige verjaardag. Dat maakt het veertig woorden des te zachter of niet?

    Geniet nog maar even van het drietje wat voor je leeftijd staat. Zaterdag gaan we de vier dan goed welkom heten. Dat moet natuurlijk gevierd worden met hele mooie cadeautjes.

    Dikke kussen van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik het een hele mooie bos bloemen vind die je boven je blog hebt staan. Het is een leuke welkom als je blog geopend wordt. Ook vind ik die hartjes erbij zo leuk met love er onder geschreven. Leuk dat je die zo tussen die lijnen hebt geplaatst.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk. Ik schoot spontaan in de lach. Nu, Robin scoort weer punten bij me, geweldig. Ook wij tellen op zaterdag, d.w.z. papa pas als hij zijn kaart voor jou klaar heeft. Nu op dit moment heeft hij grote zorgen, en met grote bedoelen we enorme grote. Hij heeft al geprobeerd of ik hem wil schrijven maar voor jouw veertigste verjaardag moet hij het echt zelf opknappen. Het zal vast wel lukken en dan is iedereen apetrots op hem.

    Nu, knuffeltjes van mama, die af moet sluiten omdat ze papa aan moet moedigen.

    Doei, ook groetjes aan die grapjas van je.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)