Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 2 februari 2011

Ziekenbezoek

Vandaag heb ik een verrassingsbezoekje gebracht. Allebei mijn petekindjes waren namelijk door de griep geveld, och germ. Ik had niet gezegd dat ik kwam en de auto een stuk verder op geparkeerd. Toen belde ik ons Patricia en liep naar het raam om te kijken hoe ze de telefoon opnam en daar keek een zeer verbaasde Patricia mij aan. (ze stond toevallig voor het raam). Ha ha ha. Het was zo'n grappig moment. Wat jammer dat ik er geen foto van heb! Het was weer erg gezellig en ik heb er dan ook van genoten!

Vanavond heb ik nog een layout gemaakt:



Dit was het weer, tot de volgende keer!
Groetjes van
Monique

3 opmerkingen:

  1. Ooo wat was dat een geweldig verrassingsbezoek zeg. Ik heb er super van genoten en Anouk en Mirthe vonden het ook geweldig en zijn superblij met de prachtige ziekencadeautjes die ze gekregen hadden. Ik heb een prachtige vaas gekregen met schitterende tulpen erin. Steeds als ik daar nu naar kijk zie ik mijn lieve geweldige zus voor het raam staan met een enorme glimlach op haar gezicht. Wat heb je ons verrast vandaag. Dank je wel.

    Ooo wat een schitterende layout heb je gemaakt. Je staat geweldig op de foto's. Je hebt dan ook zo'n geweldige lach!!! Je laat die in deze layout dan ook helemaal tot zijn recht komen. Vind het kleurencombinatie een goede en mooie keuze en die grote 40 in de hoek die maakt het helemaal af. Ach tegen de tijd dat je veertig bent zal het wel niet meer zo'n pijn doen. En zo als je al zei in je layout ik weet zeker dat de jaren die er nu aan komen ook super voor je zullen zijn en dat we ook in die jaren nog veel leuke dingen zullen doen.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo bijna jarige Monique!
    jee dat heb je weer mooi gemaakt
    en wat zie jij er als bijna 40jarige er goed uit zeg... applaus!!!!
    ja je zult ze vanmiddag wel verrast hebben
    ik had die gezichten wel graag gezien willen hebben.
    heel veel groetjes en xxx van T Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ze zeggen anders altijd “het leven begint bij 40’ Dus er is nog hoop.

    OVERIGENS WAT EEN STRALENDE LACH, OM JALOERS OP TE WORDEN.

    Xxx Auntie B

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)