Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 30 maart 2011

Mijn album is af!!!



Untitled | Make Your Own Book


Credits:
Anna Aspnes - Landscape layered template no. 2. 
Supplies are from Designer Digitals and I used travel kits from several designers: Away we go, All American, Americana, Big spender, Bon Voyage, Cabana, Camp out, Diaries of a traveler, Exit 3, Going away collection, Going places, Great escape, On the road, Hollywood, Impressions of travel, Moments the camera missed, Patriotic, Road trip, Route 19, Somewhere beyond, Travel along kit, Travel mixed media, Travel the world Europe, Travelogue, Wander, Where are you going, Wonderful weekend

7 opmerkingen:

  1. HAllo Monique
    wat moet ik hier nu van zeggen,
    ik ben sprakeloos het is geweldig!!!
    wat heb je hier een werk aan gehad
    maar het is meer dan de moeite waard super ben maar heel trots op je zelf.

    veel liefs en groetjes T Hanselienxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een PRACHTIG album zeg. Je hebt hem schitterend gemaakt. De foto's vertellen heel jullie mooie vakantie, daar heb je eigenlijk niet eens tekst bij nodig. Geweldig.
    Vind de pagina dat je bij je grootste idool bent ontzettend mooi. Ook jullie TROUWDAG. Die straalt heel jullie liefde die jullie voor elkaar voelen uit. Schitterend. Je hebt alles zo mooi weergeven. Ik kan niet wachten tot ik het album in het echt zie.
    Mirthe zei net toen ze even mee keek: nou tante Monique en Robin hebben veel meegemaakt. Ik ja inderdaad die maken hele mooie vakanties en dat laat ze in dit prachtige album zien.

    Als je in het album kijkt ben je bijna zelf daar op vakantie!!!

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Monique ik schrijf niet veel maar hier moet ik wel op reageren. Hoe heb je het toch voor elkaar gekregen.Als je de foto's ziet wil je dat weleens in het echt zien en beleven,maar dat kan ik beter aan ervaren reizigers overlaten.Met dit mooie fotoalbum kan je nog jaren terug kijken op deze schitterende reis Geweldig mooi gedaan. Groetjes Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, en daar is de apetrotse Willie dan haarzelve. want de vorige reactie kwam niet van mij, maar van Papa. Hiet zit dus een grote berg (letterlijk en figuurlijk) trots te typen. Die echtgenoot van mij, die zo maar ff een hartstikke leuke reactie schrijft en dat ook nog eens zelf uitgedokterd had en een dochter die als ze ooit haar baan bij de politie kwijtraakt altijd welkom is in de grafische ontwerp wereld, want talent heeft dat kind. Dat ik toch ooit zoiets op de wereld gezet heb, knap van mij hoor!
    Nu de laatste getalenteerde schrijfster op deze site doet iedereen de groeten, heel veel liefs en probeer maar niet mij te evenaren, want ik ben veel te goed daarvoor. Knuffels aan allen
    van Mama, Willie van der Meer-Laurant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In een woord geweldig. Wat een werk is dat geweest. Maar echt de moeite waard hoor.

    Groetjes auntie B

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supperrrrrrrrrrmooi dat album. Wat heb je hier toch veel tijd in gestoken, maar het is echt de moeite waard. Hier mag je best wel trots op zijn om dit gemaakt te krijgen zodat jullie die geweldige tijd die jullie in Amerika hebben gehad weer eens terug kunt kijken.
    Complimentjes van Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Monique your book is fabulous!! ang66

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)