Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 27 april 2011

Joy

Een leuk nieuwtje......

Onze Donja is inmiddels al een hele tijd niet meer bij ons. Ze was echt een ontzettende lieve hond en we hebben het nog regelmatig over haar.




Na veel wikken en wegen hebben ons pap en ons mam een paar weken geleden een lieve schattige boxerpup gekocht. Ze gaan haar JOY noemen. Joy is 4 maart 2011 geboren en nu dus bijna 8 weken oud! Binnenkort mogen ze haar ophalen en we kijken daar allemaal heel erg naar uit. Ons Patricia, Anouk en Mirthe houden het bijna niet meer van de spanning. Nog eventjes geduld hebben.............




Wat een schatje hè. Ja, daar smelt je hart wel van. Ben erg benieuwd hoe hard ze inmiddels al gegroeid is.

Laten we hopen dat ze veel geluk en blijdschap zal brengen.

Wordt vervolgd....

4 opmerkingen:

  1. Wat blijven de layouts van onze Donja toch geweldig. Ja het was een ontzettend lieve hond en we missen haar nog steeds.

    Het wordt steeds spannender!!! Bijna is het zo ver dat Joy komt. Er gaat hier in huis geen dag voorbij zonder dat haar naam genoemt wordt. Het duurt ook allemaal zo lang en we kennen haar alleen nog maar van de foto toen ze nog maar vier weekjes oud was. Maar daar komt binnen kort verandering in. We wachten dan ook in spanning af tot ons pap en ons mam het nieuws brengen dat ze gehaald kan worden. Nog even geduld hebben.

    Vind het zo'n mooie layouts die je van haar gemaakt hebt. Ik krijg gewoon al de kriebels als ik er naar kijk. Ga nu maar afsluiten want zo duurt het alleen nog maar langer voor ze komt als ik steeds die blik van haar zie.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. go wat leuk, weer zo´n schatje in de familie en natuurlijk ook goed voor jullie Mam en Pap, hebben ze wat beweging.
    Ik wens ze veel succes met joy en hoop dat ze er veel plezier van zullen hebben
    Het is wel aan jullie Mam besteed dat ze in een record tempo is afgericht.
    Ook fijn dat het goede weer er aan komt en ze weer naar de camping kunnen, fijne bos wandelingen maken.
    Maar wat ik natuurlijk als eerste moest zeggen de kaarten zijn weer super mooi.
    Dus doorgaan mijn schatteke.
    Liefs tante Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joy, Wat een leuk naam en wat fijn dat er weer een boxer in de familie is, wat zal er geknuffeld worden met haar en dan weer die heerlijke wandelingen in de bossen, ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet.
    De kaart van T.rian was ook erg mooi wat ben je toch kunstig, elke keer weer iets anders bedenken, knap hoor!!
    Liefs T.mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,hoi,

    Wat een poepie, en nu eens een gele pup? Een schatje is het. En Donja zullen we nooit vergeten, net zomin als Xandra en Kim van tante Mirjam, Ramses van tante Rian en natuurlijk Grace. Het waren fijne honden waar we veel liefde van gekregen hebben.

    Groetjes auntie B.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)