Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zaterdag 30 april 2011

Joy

Zeg nou zelf...............

                     Is ze geen schatje ♥♥♥





Credits: Designer Digitals

Gisteren is ze opgehaald door ons pap, ons mam en ons Patricia met Anouk en Mirthe. Ja ja, de hele bups ging mee. Lekker gezellig! Het was een flinke rit heen en terug, maar het was best goed gegaan. 's-Avonds zijn Robin, Jessie en ik ook gaan kijken. En wat is ze lief en mooi. Ze was erg moe en was veel aan het slapen, dus ik ben benieuwd hoe ze is als ze lekker fit is!

Ze had goed geslapen vannacht en niet al te veel gepiept. Ons pap en ons mam vertelden allebei dat ze heel ondernemend is. Ze heeft al met de bloempotten gespeeld en de tuin uitgetest. Ook heeft ze al op verschillende plekken liggen zonnen. Schattig hè.

Heerlijk zo'n lief klein hondje. Dat geeft zo veel liefde en plezier (en misschien ook nog ondeugd).

Groetjes Monique

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje en ze ziet er nog zo onschuldig uit!!
    Joy mag in haar poten klappen dat ze bij jullie terecht komt en geeft daar veel liefde plezier en ook nog graag ondeugd voor!hahahahaha

    Liefs T.mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, JA, die MONICA, het is maar goed dat jij niet zo'n schatje in huis hebt, want anders hadden de mensen niets meer te lezen op jouw blog. We hebben veel plezier van ons nieuwe huisgenootje en vannacht hebben we de hele nacht door mogen slapen, een luxe die door ons allebei hogelijk gewaardeerd werd.Vanmorgen is Tante Mirjam op kraamvisite geweest en hebben we een lekker kopje thee op haar gedronken. Ja, kraamvisite is geen borreltijd, maar dat halen we een andere keer wel in. Nu zag ik dat je weer aan de arbeid was geweest en vandaar snel ff een reactie. Patricia is naar Dierenrijk en het is hier heerlijk rustig. Als papa het ligbed niet ingepikt heeft, trakteer ik mezelf op een lekkere ijsco en ga ik heerlijk van het mooie weer liggen genieten. Allemaal het beste in Tegelen en tot spoedig ziens vanuit Geldrop.
    Kusjes van papa en mama on een likje van "Onze Joy"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi, ach het is toch zo'n lief beestje. Ze moet haar aandacht goed verdelen. Vooral Anouk en Mirthe hebben er moeite mee. Heeft de een de aandacht van Joy dan is de andere teleurgesteld en omgedraaid natuurlijk ook. Na een middagje dierenrijk zijn we naar ons thuis gegaan, want we konden het Anouk en Mirthe niet aandoen om een dagje niet naar Joy te gaan.
    Joy had erg veel aandacht van Mark en volgens mij dacht ze die kan ik wel met een smekende blik zo ver krijgen dat hij mij op schoot pakt, maar helaas zat daar Patricia langs die dat niet toe liet en dus moest ze maar weer spelen met Anouk en Mirthe.

    Je hebt een mooie layout van haar gemaakt. We zijn volop foto's aan het knippen (alhoewel moet ik wel zeggen dat Anouk er vandaag maar twee heeft geknipt van haar dat ze bij Mark lag) dus Joy is straks de camera al helemaal gewend en draait daar haar pootjes niet meer voor om. Ja we zullen de nodige scraponderwerpjes van haar krijgen daar ben ik van overtuigd.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee tante moniqueske
    Mirthe en ik hebben net sims gespeeld en we gaan nu een film kijken.
    Ik heb een leuke foto Van jessie met zijn benen in zijn nek gevonden op google afbeeldingen. Moet je maar 'ns kijken. Het is te vinden op anouk en mirthe. Dat moet je dan intyppen.
    Dan even omlaag of niet en dan zie je Jessie op de bank met zijn benen in zijn nek. HAHAHA die is erg leuk vind ik!






    Wat een leuk scrapwerkje van Joy.
    Wat is ze toch lief hé!

    Joy heeft opa eergisteren in een ader gebeten.
    Er zit nu een klein gaatje in zijn arm.
    mirthe en ik hebben nu 2 nieuwe spelletjes met Joy:We doen een beetje raar om haar heen en dan rent ze ons met een vaart achterna DUS gillen!!!:En we hebben in een panty (hoefde oma niet meer) een balletje gedaan en er een knubbel in gemaakt ( we hebben eerst een stuk been erafgeknipt.)en toen hebben we met die panty met dat balletje hebben we met Joy gestoeit.
    Dat was leuk!

    Als Joy ons achterna rent dan probeert ze ook wel 'ns te bijten. Als wij dan op die lekkerligbank springen (om te ontsnappen aan het monstertje dat Joy heet) Komt ze met haar voorpootjes op de lekkerligstoel staan.

    Groetjes anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo daar in tegelen ,
    hopelijk alles goed !!
    hier bij ons wel .
    nou we hebben Joy vanmiddag gezien en het is een schatje....echt lief alleen hopen dat ze zo blijft he,
    en je hebt weer en mooie layout gemaakt.

    heel veel groetjes van Tante Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)