Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 26 april 2011

Patricia....

Lieve Patricia,

Ik ben toch zo trots op jou! Een dikke 8 voor rekenen en waarschijnlijk ook geslaagd voor Excel. Zie je nu wel. Ik wist het wel.

Knap gedaan hoor!

Kusjes Monique

1 opmerking:

  1. Dank je wel!!!!
    Ooowwww ik ben toch zo trots!!! Wie had dit verwacht ik in ieder geval niet!!
    En zeker niet zo'n hoog punt.

    Maar zonder jullie hulp, steun en alle brandende kaarsjes was het denk ik niet gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)