Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 28 april 2011

Proficiat!

Vandaag is tante Rian jarig, dus bij deze: 


VAN HARTE GEFELICITEERD en nog vele jaren in goede gezondheid en met veel plezier!




Ook dat verdient natuurlijk een kaartje!  Ik hoop dat hij inmiddels gearriveerd is.

Vandaag had ons Anouk verkeersexamen (praktijk). Ze was erg zenuwachtig, maar ze is GESLAAGD!
Ons Patricia was haar gaan aanmoedigen en had meteen foto's geknipt. Ja ja, aan alles wordt gedacht. Zal vast wel weer een mooi scrapwerkje opleveren :o)

Deze foto heb ik van haar blog geplukt:


Ziezo, alweer een diploma "in the pocket". Tante Monique is kei trots op jou prulleke!

Groetjes Monique


2 opmerkingen:

  1. Lieve tante monique.
    Ik vind het ook heel leuk net als bij mama dat je mijn verkeersexamenfoto's erop gezet hebt.
    ik vind het wel moeilijk hoor! Maar het is me gelukt en ik ben geslaagd!!!!! YES!!!!
    XXX en veel liefs van jouw prulleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè hallo Monique,
    Wat is het toch een mooie kaart die je voor tante Rian gemaakt hebt.
    Je maakt van jouw kaarten altijd een prachtig werkstuk!!!! Dat mag gezegd worden.

    En ja die Anouk. Ze is echt trots. Om het te vieren zijn we naar Kees gegaan om een lekkere ijsco te eten. Natuurlijk wel op de fiets. Dat is voor Anouk nu helemaal geen probleem meer.

    Veel liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)