Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 24 april 2011

Vrolijk Pasen!


Plaatje van internet.

Wat hebben we toch weer geluk met dit prachtige zonnige weer tijdens de Paasdagen. Heerlijk. Voor de mensen met hooikoorts is dit volgens mij niet zo'n geweldige tijd, want je ziet overal pluisjes, pollen en stuifmeel rondwaaien. Ik heb de laatste tijd niet veel geplaatst op mijn blog, het is al meer dan een maand geleden....shame on me!

Robin en ik zijn samen naar "We will rock you" geweest. Het was geweldig. Echt een prachtige musical. Ik vond het verhaal leuk en de muziek was schitterend! Het was nog wel even spannend of we konden gaan, want ik kreeg een paar dagen vantevoren de griep. Grrr.... dat zul je altijd zien hè.

Credits: Weeds and Wildflower designs & Cinzia Designs: 9656 - Every{day} Life : 12x12 Templates - MEGAPACK

Verder heb ik nog wat kaartjes gemaakt:

Mama:

Credits: 
Joey Lynn Designs: Template Tuesday freebie
One little birds - Flight plan #6 template
Weeds and wildflowers Design:
Gina Marie Huff and Cinzia Loosemore: Every{day} Life #1
Happy birthday freebie
Gina Marie Huff and Simply You, Simply Me Designs: XOXO - Elements

Patricia:


Credits: Joey Lynn Designs, m-scraps collabarotion, Erin Ink

tante Mirjam:

Credits: Deviant Scrap - Holliewood studio's - Kitsch
Weeds and Wildflowers designs: XOXO-kit

Voor Jessie:



Credits; 
Sahlin Studio:
*Grunge kit & Grunge wordart
* UPC barcode dates
HeatherT - Alpha Dates



Enkele layouts:
Voor de Ad-challenge bij Weeds and Wildflowers Designs: 

Credits:
Credits; 
9639 - XOXO - Elements
9638 - XOXO - Wordart
9629 - Every{day} Life - "The Kit" Papers
9682 - Sweet & Simple #11 - Elements


Voor een andere challenge bij Weeds and Wildflowers designs: 


Credits:
XOXO - Elements, wordart & papers by Gina Marie Huff.

Ook is mijn fotoalbum binnengekomen. Ik vind hem echt prachtig en ik ben er zelf mega trots op!


Ons Patricia en ik zijn samen naar de stempelbeurs geweest en het was toch weer zo gezellig. Ik ga er geen verslag van maken, want dat heeft zij al gedaan op haar blog: http://enjoymyscraps.blogspot.com/2011/04/allemaal-nieuwe-scrapspulletjes-gekocht.html

Poeh poeh, ik lag echt een heel stuk achter. Nu nog een keer wat layouts maken van alle bloemenpracht in onze tuin, zodat ik die ook kan plaatsen.

Ik ga nu gauw lekker buiten in het zonnetje zitten samen met Robin!

Liefs Monique


Blijf hem zo schattig vinden hè.





6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten had je gemaakt, waarvan mij de mooiste is moet ik wel zeggen!!

    Wat leuk dat jullie samen naar de stempelbeurs zijn gegaan, fijn om dat met je zus te kunnen delen!

    Ik heb vandaag ook heerlijk in de tuin gezeten en van het weer genoten!!
    Wacht met plezier de foto's van jullie tuin af!
    liefs T.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo hall0!
    ook jullie een vrolijk pasen
    en wat heb je weer mooie kaarten gemaakt.
    wat leuk dat jullie naar de musical zijn geweest hij lijkt mij ook heel goed,
    maar dat je de griep net had gehad zou je op de foto,s niet zeggen je staat er samen weer goed op .
    ik kijk weer met plezier naar de volgende layouts uit.

    liefs en groetjes van T.Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je dat je na best wel een lange periode wereldkundig moet maken dat je Robin zo schattig blijft vinden. Nu vind ik het ook een toffe gezer, maar 'schattig' is net iets te veel zacht en lief voor jouw echtgenoot, die het zomaar presteert mij van een tafel vol lekkers weg te dragen enkel en alleen omdat ik hem verwende met een heerlijk koel glaasje water op zijn gebruinde huid ter afkoeling op deze zeer warme eerste paasdag. Wat een leuke foto's of kaarten, maakt niet uit hoe je ze noemt, zitten er weer tuasen. Ga zo door, want ik geniet ervan. Komt de laatste kaart die ik van je gehad heb er ook nog op? Kusjes van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha lieve behulpzame zus van mij,
    Ja ik weet wel waarom je geen tijd hebt gehad om te bloggen. Je hebt me heel veel "moeten" helpen met mijn cursus excel. Maar dankzij jouw hulp ben ik al wat meer gerustgesteld en hoop ik dat ik het zal halen. Zelfs op eerste Paasdag presteer je het om me te helpen zodat ik weer wat meer kan onthouden en als een "strenge juffrouw" laat je met allerlei opdrachten doen welke je al allemaal van te voren samen met mij doorgenomen had. Maar dat maakt me allemaal niks uit, ik ben blij met alle hulp die ik van je gehad heb. Dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Maar goed, wat een leuke foto's van jullie uitstapje naar de musical. Je hebt echt genoten en het zelfs aangeraden om er naar toe te gaan.

    En dan al die verjaardagskaarten. Geweldig zijn ze!! Dat mag nog wel een keertje extra gezegd worden vooral omdat we weten hoeveel tijd er in een kaartje maken gaat zitten. Maar het is als het goed is wel een ontspanning en die hebben we af en toe hard nodig. Ik ben trots op wat je allemaal maakt!

    De layouts zijn ook prachtig. Vind de eerste zo mooi. Komt denk ik omdat je alles "wazig" gemaakt hebt en dan jullie zo samen naar voren laat komen en alleen daardoor komt de liefde die jullie voor elkaar voelen al helemaal tot uiting. Mooi gedaan. De tweede layout vind ik zo stoer. Gewoon door de kleurencombinatie die je gebruikt hebt!!! En jullie staan samen zo lekker stoer op het grote hart, PRACHTIG.

    Je album heb ik in het echt bekeken en ik kan alleen maar zeggen geweldig, prachtig, schitterend, onvoorstelbaar dat je alles zo mooi kunt weergeven met hoe je het verwerkt hebt. Je hoeft er zelf niet voor naar Amerika, je laat alles zo zien dat je het gevoel krijgt dat je er zelf bent.

    En ons dagje uit wat was die geweldig hè!!!!!
    Ik heb zo genoten. En wat waren er allemaal leuke en mooie dingen. Heerlijk om dat samen met jou te delen. Ik heb weer bijna tijd om al het mooie wat ik gekocht heb uit te gaan proberen. Wanneer heb jij tijd om samen met mij te genieten van al het mooi's wat we gekocht hebben uit te gaan proberen???

    Eerste Paasdag hebben we met zijn alle gevierd en het was een topdag. Wat zijn we weer verwendt!!! Het was heerlijk en super gezellig.

    En nu nog wachten op de foto's van jullie tuin. Je vertelde hoe mooi die nu is met alle bloesem en bloemen. Dus laat het de layouts maar komen! Maar geniet eerst maar van het lekkere weer.

    Veel liefs van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie ook fijne paasdagen al is er een voorbij en ja jullie boffen maar met dat mooie weer.
    Hier is het hopeloos veel regen gehad de laatste week en koud.

    Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt, die van tante Mirjam vond ik heel speciaal, de een is nog mooier als de andere. Ik hoop er ook nog eens een te krijgen, ga door, ga door met dat prachtige werk.
    Liefs tante Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, hoi,

    Ik heb er weer van genoten. Zo’n mooie kaarten. Ook fijne paasdagen, of eigenlijk paasdag.

    Groetjes auntie B.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)