Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 4 mei 2011

Layouts


Credits: Weeds and wildflowers


 credits: Designer Digitals en plaatjes van internet


 credits: Designer Digitals en Rosey Posey

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

4 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een snoesje!!! Zo lief, zo bijterig, zo knuffelig als ze wil gaan slapen. Ja het is echt een lief hondje. Ze begint al te wennen aan het fototoestel. Af en toe lukt het om een geschikte foto te maken. Maar dat is wel te zien, want je hebt al hele mooie layouts gemaakt van Joy. Als ze toch eens wist dat ze al zo rond circuleerde over het net wat zou ze dan toch trots zijn.

    En dan het middelste werkstuk. Jaja die is heel herkenbaar en staat te pronken hier op de kast. Steeds als ik er naar kijk krijg ik weer een hele grote glimlach op mijn gezicht en straal ik weer vol trots. Wie had dat toch ooit van mij kunnen denken hè!!!

    Heb weer genoten van je creativiteit.
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    mooiiiiii ook ik heb weer genoten .

    liefs Tante Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo mooi gemaakt en het is echt een mooi hondje. Ik geloof echt dat ze ondeugend is, maar dat koppie heerlijk toch daar kun je nooit boos op zijn.
    Kuskes tante Rian

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)