Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 20 juni 2011

Hier wat foto's (klik op de foto om hem evt. te vergroten):

Onze auto, een Kia Sorento:


Wij bij de Multnomah Falls (Oregon):


Robin op de top van Beacon Rock:


Het is een hele klim om bovenop te komen:


Memaloose statepark:


Ook ergens (moet nog opzoeken waar ook alweer):


Bij de Montana stateline:


Mijn mooie nieuwe bling bling-Skechers:


Swinging bridge, Kootenai Falls Park:


City of Eagles poort:


Mooie weerspiegelingen:


Het ingangsbord bij Glacier NP:


Het hertje dat vlak voorbij Robin liep in Glacier NP:


En het werd alsmaar kouder:


Hier de indianen gemaakt van oude auto-onderdelen:


Het kerkje in de middle of nowhere, Little white church:


Een verlaten auto in een weiland:


Leaving Montana, entering Idaho:


De bizon die langs onze auto liep:


Ikzelf:


Gebitje in de aanbieding:



Ik bij een waterval in Yellowstone NP...alleen daar (voor de waterval) had Robin even geen oog voor ;o)


Poort bij Yellowstone:


Gekleurde damp boven de Grand Prismatic Spring in Yellowstone:



Old Faithful geyser:


De meren waren nog bevroren:


Bij het bord van Continental Divide:


"The Elk Arch" in Afton (Wyoming):


De tempel in Salt Lake City:



Zo, dit waren een paar foto's van de eerste dagen van onze vakantie.

We hebben echt zoveel mooie dingen gezien, dat is wel terug te zien op de foto's hè.

Groetjes en tot ziens/hoors/blogs
Robin en Monique


5 opmerkingen:

  1. Hallo wat een ontzettende mooie en leuke foto's. Je hebt er af en toe zo'n leuke tekst bijgezet. Jullie hebben echt veel mooie dingen gezien. Moest wel lachen toen ik die trappen zag. Was dat het beruchte stuk dat je niet helemaal tot boven kwam??? Robin staat heel trots boven aan. Vind het toch knap dat jullie heel die trappenpartij gelopen hebben.

    Op een foto een stukje onder de trappenfoto zal ik maar zeggen zag je aan je haren dat er een stevig windje stond. Maar jullie zitten daar lekker ontspannen op een muurtje.

    Ook de foto bij het bord van Montana moest ik lachen. volgens mij was Robin net te laat om in de juiste positie te gaan staan, maar het maakt niet uit, dit maakt de foto juist leuk. jij helemaal in de deuk en Robin ojee niet gehaald!!!! Ja een hele leuke foto!!!

    Je kunt nu wel goed zien wat voor een verschil van weer jullie gehad hebben. Die foto van jou helemaal stijf lopend van de kou en dan de sneeuw op de achtergrond. Even later krijg je weer een foto van jou in een t-shirt. Ik snap trouwens goed dat Robin geen oog had voor de waterval. Hoe kan dat ook anders om je ogen af te houden van die knappe meid op rots. Geef Robin een ongelijk. Ook die gekleurde dampen (hoe kan dat toch ontstaan) en die geyser waren mooi om te zien.

    Het zijn echt geweldige foto's. Ik ben benieuwd wat ons nog meer te wachten staat. Dit is nog maar een klein aantal foto's. Geloof dat het een heel mooi fotoalbum gaat worden en we kunnen weer volop gaan scrappen, want je moet toch zeker verschillende foto's verwerken in een mooi scrapalbumpje!!!

    Ojee het begint hier nu kei hard te regenen. Ga vlug de deur en de ramen dicht doen voor ik kan gaan dweilen.

    Ik heb genoten van de foto's.
    Liefs Patricia

    P.s. wat een blitse Skechers. Lopen zeker wel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's
    Wat moeten jullie een fantastische vakantie hebben en wat een indrukken laten jullie achter, hier kun je weer een jaar op teren!
    Liefs T.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAT een mooie foto,s
    ja je kunt wel zien dat jullie het goed naar jullie zin hebben,maar er is daar ook zo veel te zien he.
    veel reis plezier en tot ziens in het kleine NEDERLAND.
    Liefs t Hanselien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee monique en papa

    wat een leuke foto's krijgen we toch te zien van jullie.
    ik moest kei hard lachen om die foto bij montana stateline haha was die ouwe weer te sloom ; ).haha
    ik vibd de foto's van de damp die je ziet heel mooi .

    en nog een paar fijne dagen in amerika

    xx jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Monique en Robin,

    Het zijn zoals gewoonlijk weer geweldige foto's. Ik zou ze wel allemaal willen zien maar dat zijn er zoveel, heb je ze zelf al allemaal gezien ?

    Als ik alle foto's zo zie die op jouw blog staan hebben jullie echt veel gezien en gedaan, het lijkt me echt een onvergetelijk reis. Wel mooi dat Robin een hert van zo dicht bij heeft gezien, en wat een geluk dat die bison jullie auto niet op z'n kant heeft gelegdd...hahahaha, en wat een pose maakt Robin daar bij Montana.

    Maar uiteraard zijn wel allemaal blij dat jullie terug zijn en dat jullie een overgetelijke vakantie hebben gehad, hopenlijk maak je gauw een collage van jullie mooiste foto's, kan niet wachten om meer te zien van jullie reis naar The United States Of America !

    Heel veel groetjes van Mark

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)