Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 7 juli 2011

Even een tussendoortje...



Toen we foto's wilden maken van Monument Valley, zagen we dit dode paard langs de weg liggen.

3 opmerkingen:

  1. That is sad. Dramatic spread. Did you remove them from DD? I saw them in the gallery but by the time I clicked they'd gone.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve zus,
    Wat was het gisteren gezellig. Ik heb bij jou deze layout gezien en ik vind hem heel mooi gemaakt. Dat je zo iets onderweg tegen komt. Onverstelbaar. Vond het wel indrukwekkend.
    Je hebt het op deze layout mooi weergeven wat de natuur allemaal doet.

    Veel liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo wel een beetje laat ,maar beter dat dan nooit.
    op de eerste plaats wat een leuke foto van jullie 2en.
    En wat heb je weer een mooie layout gemaakt ook al vond ik wel een zielig gezicht maar ja dat is het leven.

    liefs en groetjes van T Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)