Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 18 augustus 2011

Een droom komt uit...

Eindelijk hebben we tuindeuren! Ik vind het prachtig. Natuurlijk moet het nog wel afgewerkt worden, maar de deuren zitten er in ieder geval vast in! Een hele klus was het geweest. Hier onder enkele foto's:


Het nieuwe kozijn


Een glas-in-lood ruitje


Jessie houdt in de gaten of alles goed gaat. Hier staat alleen de binnenmuur er nog. 


Het nieuwe kozijn staat er in!


De oude ruit


Allemaal afval


Zit je lekker?


Een paar gaten boren


 :-d  Smile  :-d


Wat isolatieschuim erin


Het schiet nu echt op, dat is al deur numero uno


Dat is snel, het lijkt Overtoom wel


Even kijken of alles goed past


Oh oh, er komt noodweer. De lucht wordt inktzwart. De vorige keer toen we dit zo zagen, vloog ons dakraam eruit. Tenminste dat dachten we omdat we hem helemaal niet meer zagen. Naderhand bleek dat hij omhoog geklapt was. Tja, dat krijg je als je hem te laat dicht gaat maken. Het water kwam er toen met bakken doorheen gevallen en ging van de zolder, door mijn scrapkamer, zo de keuken in. Jeetje, wat een vervelend avontuur, dat hopen we nooit meer mee te maken! Inmiddels heeft Robin dit raam ook vervangen. 




Et voilà, c'est ça!
Ik dwaal af, waar waren we ook alweer gebleven.
Oh ja, bij die prachtige tuindeuren :yeah:

Oh, wat zijn ze mooi


Het onweer barst los


Sesam...open U


Hier gaan we veel plezier van hebben!

En wat vinden jullie ervan??

Houdoetjes,

♥♥♥ Monique ♥♥♥

3 opmerkingen:

  1. Nou daar wordt ik eventjes helemaal stil van!!!
    Wat is dat prachtig zeg!!!!!
    Jullie huis ziet er nu meteen heel anders uit.
    Hier zullen jullie echt van genieten.
    Van de buitenkant en de binnenkant is het een hele verandering. Ik kan niet wachten tot ik het in het echt kan zien.
    Wat heb je toch een handig mannetje. Hij draait er zijn handen niet voor om. Of het een nieuwe dakraam of de oude kamerraam eruit en tuindeuren er voor terug... Robin klaart de klus. Mijn complimenten Robin!!! Je maakt echt een prachthuis van jullie al zo mooie huis *Ü*

    Hoop dat jullie er veel plezier mee zullen beleven. En weetje ............ de weersvooruitzichtingen zijn voor de komende dagen prachtig dus jullie kunnen lekker de tuindeuren openzetten, fris windje binnen. (en niet te vergeten vliegen, wespen, lieveheersbeestjes....... nee daar denken we maar niet aan.)

    Wat was het slechtweer gistenen hè. We gingen in de hevige regenbui terug van de camping naar huis. Nou dat hebben we geweten. Maar dat zie je ook wel aan de foto met die donkere lucht. Gelukkig heeft de dakraam het bij jullie gehouden. Maar wat hadden we anders verwacht van het werk dat Robin verricht heeft.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Wat een prachtige tuindeuren zijn dat, wat een vooruitgang zeg, heerlijk als het zonnetje schijnt en de deuren open het geeft zo'n vrij gevoel.
    Wat een leuke foto's heb je gemaakt! Robin je hebt je beroep gemist, wat heb je dat prachtig gedaan, zo vakkundig en dan ook nog een dakraam, fijn dat je dat allemaal kan doen,scheelt enorm in de kosten, goed hoor!
    Ik hoop dat jullie er veel van mogen genieten!
    Liefs T.Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Wat een verschil zeg, Het is echt mooi, hier zul je zeker te weten een hoop plezier aan beleven. Wat is het toch fijn als je zo’n handyman hebt. Je boft toch wel ontzettend met hem.

    Groetjes Auntie B. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)