Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 2 augustus 2011

Vakantiealbum Spanje 2005

Jippie, alweer een album af. Nu van onze allereerste vakantie samen in Spanje. We kenden elkaar toen 5 maanden en waren ontzettend verliefd (en nu nog steeds!). Ik vind het een leuk album geworden.

Baal wel dat ik nog een foutje heb ontdekt, maar goed...dat kan gebeuren natuurlijk.

Liefs Monique

3 opmerkingen:

  1. Wowwie wat een geweldig album zeg!!!
    Je hebt er een prachtwerk van gemaakt.
    Ook hier waan je je in een vakantiesfeer als je het album doorkijkt. Je hebt alles zo mooi verwerkt. Mijn complimenten.
    Je zou als je dit album ziet zo naar het reisbureau gaan om een reis naar Spanje te boeken.

    Nu op naar het volgend album. Ik wacht in spanning af.

    Kusjes van een trotse Patricia die jouw album lekker in het zonnetje heeft gelezen en zo helemaal de Spaanse sfeer proefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi,

    Wat een prachtig boek zeg. Ik heb ervan genoten. Dat lijntje van jou 5 jaar geleden (ben er jaloers op) Is niet meer weggelegd voor mij.
    Wat vliegt de tijd toch.

    Xxx Auntie B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi liever,
    Ook even een berichtje van de steeds nog stapel verliefd manneke van jou. Het is een fantastisch boek geworden. Net zoals die vakantie toen was. Trouwens dat figuur van je mag er nog steeds wel zijn hoor. Xxx van ikke.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)