Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 18 augustus 2011

Wat is vakantie toch fijn...

Hier wat foto's van de afgelopen weken:


Gezellig samen op het terras bij ijssalon Clevers


Dat ziet er erg lekker uit! Jammie.

TURKIJE



























Weer in Nederland...


Onze Joy zit op de uitkijk


Ons mam en ons pap en een stukje Robin ;o)


Hey, hebben we een nieuwe bank? Nee hoor, wel een nieuwe overtrek.


Ons oude kapotte dakraam


Wandeling in Gemert


Het kasteel in Gemert, te koop voor slechts 7 miljoen euro


Kikkertje


Hey, wie hebben we hier! Gezellig met zo'n grote club eten.


Kip Tandoori


Onze nieuwe vissen. Die kleine heet Bonnie. Ik vind haar zo grappig en schattig.


Jooooooooyyyy...


Hoe spreekt ze dan?


Op bezoek op de camping.


Ff schommelen, oh nee... schoenen aantrekken dus.


Wat een stralende lach, ben je soms blij dat we naar huis gaan ;o)


Joehoe, even lachen voor de foto. 

Oh ja, hebben jullie deze bak al gehoord. Ons Mirthe dacht laatst dat ik 49 of 50 was. Aaaaaaaaaaargh.... wat een drama. Moet er toch niet aan denken. Ineens 10 jaar ouder. Misschien toch maar wat meer anti-rimpelcrême gaan smeren....

Ons Anouk had weer eens pech. Ze was met haar hoofd tegen een trapje gebutst. Resultaat een flinke snee in haar hoofd.


Dikke kus prulleke.

Zo, nu ga ik meteen het volgende blogartikel schrijven (over onze nieuwe tuindeuren).

♥♥♥  Monique ♥♥♥

3 opmerkingen:

  1. Oooo wat een lekker ijscoupe. Mmmm krijg er meteen zin in. Dat is nog eens een goed begin van de vakantie.

    En wat een gezellig vakantie foto's van Turkije. Zo krijg je meteen zin om te gaan. (of om weer terug te gaan in jullie geval.) Je kunt zien dat het een fijne vakantie is geweest en jullie er volop genoten hebben.

    Wat een mooie foto's die je van ons pap, ons mam en Joy op de camping genomen hebben. Ja Joy zit al op de uitkijk nu moet ze alleen nog aan waken, maar door haar enthousiasme zullen de "inbrekers" ook wel niet ver komen als ze Joy tegen komen. Het wordt al een flinke sterke hond die je zo omver heeft.

    Jullie hebben weer een hele mooie nieuwe bank. We hebben hem al bewonderd en het is meteen een heel ander gezicht als je bij jullie de kamer binnen komt. Vind hem mooi staan. Had het vanaf een stukje stof gezien, maar in het echt was hij veel mooier!

    Ahh dat heerlijke eten. Wat hebben we toch zitten smullen. Zat er zo vol van. Kon er gewoon niet vanaf blijven zo lekker was het. Je kunt echt goed koken. Wie had dat ooit kunnen denken dat je nog eens zo'n goede kokkin zou worden. Die passie delen we in ieder geval niet hahaha.

    Het was een heel gezellig bezoekje. Lekker buiten onder de tent gezeten en wat hebben we toch gelachen!!!!
    Toen Anouk en Mirthe naar bed gingen vonden ze het briefje wat je geschreven had voor ze. Mirthe zat het met een grote glimlach te lezen. Hebben jullie dat verteld............ hahaha. En Anouk heeft wel drie keer gezegd Moniekiediekie. Hahaha. Dat is een leuke naam. Mirthe had meteen haar briefje op de muur geplakt langs haar bed zodat ze die steeds kon lezen, maar helaas bleef die niet plakken, maar hij ligt nu thuis op haar nachtkastje.

    Tja die Anouk. Gelukkig gaat het nu iets beter en zit er een flinke korst op die er met wassen af zal gaan. Het viel achteraf wel mee, maar wat zijn we verschoten zeg. Mama kijk eens op mijn hoofd, want die heb ik tegen het trapje in het zwembad gestoten. O Anouk toch, ooo Mark kijk eens even naar Anouk haar hoofd. tjee Anouk toch daar gaan we even mee langs de dokter..... Gelukkig dat het mee viel.

    Was weer heerlijk om van die mooie foto's te genieten.

    Kusjes Patricia *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anouk snee in haar hoofd.20 augustus 2011 om 14:35

    ausjieasjieasjie dat deed pijn ik hoop dat je dat niet meemaakt!
    het gaat nu al veel beter met de snee maar alsnog heel vervelend.
    Op de camping kon ik na de dag *kaponk* tegen het trapje kon ik niet meer met mijn linker hoofd kant naar mirthe toe liggen maar mama zei: als je nou eens heel voorzichtig op de andere kant probeert te liggen misschien gaat dat. En ja hoor het lukte alleen pikte het wel een beetje.
    Mama heeft een hele fotosjoet (geen flauw idee hoe ik het moet schrijven.) van mijn hoofd gemaakt.


    Mirthe en ik gaan dadelijk voor oma 2 bakken druifjes halen bij de albert heijn. ssssssst niet verklappen hé.

    en wat zijn de tuindeuren mooi geworden ik heb ze natuurlijk nog niet in het echt gezien maar op de foto's zijn ze mooi.
    Ik wist trouwens niet eens dat jullie tuindeueren aan het maken waren...
    XXX anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi
    Wat een gezellige foto's van Turkye en wat een overheerlijke ijscoupe was dat, ik krijg er meteen zin in, je kunt wel zien dat jullie hebben genoten met z'n drietjes

    Wat wordt Jessie groot zeg,sprekend zijn vader en dan nog niet over Joy gesproken, die is ook goed aan het groeien,

    Leuke foto's van de camping en van jullie aan het diner, fijn zo samen bij elkaar, lekker genieten.
    Liefs T.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)