Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 25 oktober 2011

Vandaag ben ik lekker wezen shoppen, want ik heb samen met Robin  [mijn lief skatje ] en enkele collega's met hun echtgenoten morgen een etentje van het werk ivm mijn 12,5 jarig ambtsjubileum!

Ik ben gelukkig geslaagd en heb een leuke rok gekocht, maar ook een zwarte legging, een zwarte coltrui, een donkergrijs gemeleerd truitje, een grijs vest en een mooie ketting. Bij Van Haren slaagde ik voor hele leuke grijze enkellaarsjes. Heb veel andere leuke schoenen gezien, echter helaas pindakaas.... of mijn maat was niet voorradig of de schoenen waren stuk. Bij 1 paar was de rits kapot en bij het andere paar liet het stiksel los. Balen! Maar evengoed vond ik gelukkig deze schattige enkellaarsjes!



Ook heb ik nog een pagina gescrapt van ons Mirthe. Haar haren waren net geknipt op deze foto, ons Patricia had ze toen een flink stuk korter geknipt en ze was toch zo trots. Vind het een hele schattige, lieve foto.


Credits to: Kitty Designs and Anna Aspnes


De pagina van ons Anouk heb ik nog wat aangepast, hij is nog steeds niet helemaal naar tevredenheid, maar ik vind hem nu al een stuk beter eruit zien. Wat vinden jullie?



Dit was nog een "gouwe ouwe" die ik laatst tegenkwam bij de gerecoverde bestanden. Ben er blij mee want ik vind hem zelf best mooi. Toch fijn dat Robin die nog van mijn gecrashte harddisk terug heeft kunnen halen! Bedankt Robin




Deze blijft leuk:






Zo, dit was het weer, dus maar weer tot de volgende keer ;o)

Liefs Monique

2 opmerkingen:

  1. Hallo, lees net bij toeval dat je weer wat aan je blog toegevoegd heb. En op de camping is dat al helemaal 'by accident' want gisteren heb ik weer eens een hele dag zonder internet gezeten. Ik ben nu voor de tweede keer Pauw en Witteman te kijken, maar papa wordt net wakker, dus er komt variatie in de avond. Geweldig dat je morgen je jubileum viert. Ik zal in gedachte hier trots zitten te wezen. Mijn carrière dochter. Fijn dat je geslaagd bent voor een nieuwe outfit. Had je er vrij voor genomen of heb je het snel even tussendoor gedaan. Ik vind allebei de scrapwerkjes van Anouk mooi, maar als ik mag kiezen ga ik toch voor de onderste en dat is geloof ik niet de nieuwe. Maakt niet uit, want gelukkig verschillen smaken en dat kan in deze tijd van recessie niet genoeg zijn. Deze zin loopt niet, maar waar de fout precies zit kan ik een twee drie niet ontdekken.
    Nu, ik wens je morgen een hele fijne dag toe en geniet van alle aandacht die je als feestvarken mag ontvangen. Kusjes van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een etentje krijgt vanavond!!!
    Zal zeker heel erg gezellig worden.
    En wat zul je er knap uit zien in je nieuwe kleren. Maak je er wel een foto van als je je kleren aan hebt wat je gekocht hebt. Ben heel erg benieuwd, maar zoals ik lees zal het je prachtig staan. De enkellaarsjes zijn geweldig!!! Ik weet zeker dat je vol zelfvertrouwen vanavond je feestje gaat vieren.

    Wat een mooie layout van Mirthe! Ja ze was zo blij dat haar haren geknipt waren. Ze heeft echt staan te dansen en springen toen ze klaar was en ik maar denken daar krijgt ze spijt van, maar nee hoor inmiddels is ze alweer geknipt en nog steeds gelukkig met haar kortere haren.

    Om eerlijk te zijn vind ik allebei de layouts van Anouk mooi en het is heel moeilijk te zeggen welke de mooiste is. Ik kan er gewoon niet over uit dat je zelf niet tevreden bent. Ze zijn prachtig!!! Allebei!! Maar ik weet zeker dat je er nog achter komt wat je mist in je layout. Heb nog eens goed zitten kijken naar beide layouts en ik denk toch dat die met be unique de mooiste is. Al is het een moeilijke keuze.

    En dan die andere twee layouts. Die van Manhattan blijft ook mooi. Je hebt daarin gewoon heel veel verteld. Niet alleen in de tekst, maar de foto's zeggen zoveel. Ik vind het ook mooi dat je allemaal verschillende maten foto's gebruikt hebt.
    Ik heb zo moeten lachen om de layout van Robin. Dit blijft toch ook een mooi verhaal! Dat dat kleine muisje Robin zo heeft kunnen pakken. Hahaha. Wie had dat verwacht.

    Ik wens je een hele fijne avond. Laat je maar lekker verwennen, want het is tegenwoordig al een hele eer als je zo lang in dienst bent en mag zijn. Hoop dat er van de foto's die gemaakt worden ook een mooi schrapwerkje op je blog komt. Heel veel plezier vanavond en straal ze in je nieuwe outfit!!!!!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)