Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 9 november 2011

Kreadoe 2011

Vorige week ben ik samen met ons Patricia naar de Kreadoe beurs in Utrecht geweest. Het was weer geweldig. Ons mam paste op Anouk en Mirthe, dus konden we lekker op ons gemak genieten.
Heb er een paar layoutjes van gescrapt.









Ook was tante Hanselien afgelopen maandag jarig. Ik hoop dat ze een leuke dag heeft gehad!



En vandaag had ik weer tijd om een les te volgen van Blending and Beyond. Dit was les 2. Nu moet ik nog les 3, 4 en 5 doen. Ik lig een beetje achter, geloof ik.

(http://www.designerdigitals.com/digital-scrapbooking/ideas/showphoto.php?photo=166052)

Nu ben ik gezellig aan het bellen met ons mam, dus ik ga nu stoppen.

♥♥♥ Monique ♥♥♥

5 opmerkingen:

  1. Ha lieve zus van mij!!!
    Wat heb jij onze zusjesdag leuk weergeven.
    De herinneringen van die dag kwamen helemaal terug. Wat was die dag fijn en wat hebben we genoten. Toevallig zag ik vandaag de hartjes liggen en dacht nog die moet ik vlug af maken met ons Monique. Gewoon gezellig samen knutselen, want daar genieten we volop van als we samen lekker ontspannen bezig zijn. Weet niet hoe jij erover denkt, maar ik zou wel vaker naar de CreaDoe willen gaan. Wie weet volgend jaar weer *Ü*.

    Tja en van al dat shoppen kun je ook hele leuke kaarten maken. Mijn complimenten voor je mooie kaart die je voor tante Hanselien gemaakt hebt!!!

    Wat heb je een mooie layout gemaakt van Robin. Het is gewoon helemaal Robin zoals hij op al de foto's staat. Tja hoe kan het ook anders het is Robin. Slim Patricia. Vooral die grote foto aan de linkerkant vind ik prachtig.
    Eerst die geweldige layout van Anouk en nu deze van Robin!! Ben benieuwd hoe les drie, vier en vijf worden. Weet zeker dat je jezelf gaat overtreffen daarmee. Als ik digitaal kon scrappen had ik ook zeker die cursus gevolgd!
    Mijn complimenten en ga zo door. Wacht in spanning af naar de volgende resultaten.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ja, hier mama die de film afgekeken heeft. Meteen toen die begon, wist ik dat ik net het boek gelezen had en daarna valt de film meestal tegen. Maar genoeg daarover. Jullie scrapuitje. Ja, want ik heb twee dochters die ontzettend leuke dingen maken, maar hou ze samen een uitstapje voor de neus en zoefffff, weg zijn ze. Dag manlief, dag kindertjes en tegen mij, net zoals ik vroeger tegen hen: "Goed oppassen hoor!" Dat heb ik dus maar gedaan en ik was blij dat jullie in jullie drukke bestaan deze leuke momenten van ontspanning konden nemen. Aan de foto's te zien was het een super dag. Ik hoop dat er nog vele zullen volgen. Kusjes van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo hallo, jee wat hebben een gezellige dag gehad dat is duidelijk te zien, ja leuk jullie zusjes dag, maar er is ook hard gewerkt en ook weer mooie dingen gemaakt!en mijn verjaardag kaart ik vond hem geweldig nog bedankt daarvoorxxx en we hebben een hele leuke dag gehad alleen vermoeiend(te hoge hakken)maar wel gezellig.tot gauw weer veel liefs en xxx van Tante Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat ziet er weer gezellig uit. Jullie hebben weer goed je best gedaan.

    Groetjes Auntie B xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Monique... I don't understand your language.. but I enjoy seeing your pages, I really think they are beautiful! thanks for stopping by my blog! Hope you are having an awesome December! *hugs*

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)