Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 25 december 2011

Fijne feestdagen!


Hele fijne kerstdagen en een gelukkig, 
sprankelend, gezond en liefdevol 2012!!


En vandaag is ook onze enige echte Auntie B. jarig! 
Proficiat en een hele fijne dag ♥


Liefs Monique

4 opmerkingen:

  1. Jij ook hele fijne Kerstdagen. De eerste zit er alweer op en die was ontzettend gezellig zo met zijn allen. Jullie hebben ons weer verwend met hele leuk cadeautjes. Dank je wel.

    Wat heb je een mooie kaart gemaakt voor tante Bernadette. Mijn complimenten. Bij deze tante Bernadette als je dit ook leest namens ons van harte gefeliciteerd.

    Morgen een hele fijne tweede Kerstdag.
    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique, ook jullie hele fijne kerst dagen ,
    je hebt weer een mooie kaart gemaakt en ons een mooie gestuurd dank je voor het mooie gedichtje,

    veel liefs van Tante Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zie ik nu pas wat je hier boven hebt geplaatst. Joehoe! Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, daar ben ik hartstikke dol op! Doeidoei :O)
    Zo is dat inderdaad. Alle berichten die je krijgt op je blog is zo fijn om te lezen. Ik tel er zelf ook altijd op!!!!!
    Dusse laat de berichtjes maar komen HAHAHAHA ;>)
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Wat een leuke kaart heb je van mij gemaakt. Echt weer een kunstwerkje. En dan die kaart van jullie is ook erg mooi, vooral die tekst.
    Dank je wel.

    Xxx Auntie B.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)