Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 19 januari 2012

De nieuwjaarsborrel

Joehoetjes hier vanuit een regenachtig Tegelen! Ik heb nog wat layouts gemaakt van de nieuwjaarsborrel bij tante Mirjam. Het was heel erg gezellig geweest, fijn om iedereen weer te zien. Tante Rian en ome Peter waren er ook en dat was weer een speciaal moment. Had ze al zolang niet meer gezien. Ons pap en Robin waren ziek, dus die waren er niet bij helaas.

Hier zijn de layouts, klik op de foto om ze te vergroten :0)









Tante Trees is van de week 60 jaar geworden. Een mooi kroonjaar. Ik heb nog een kaartje voor haar gemaakt met wat leuke oude foto's.


Ook zijn we deze week met sporten begonnen. Ja ja, goede voornemens hè. Nu maar hopen dat we het volhouden. Ik heb in ieder geval flink spierpijn en Robin ook trouwens!!




Veel liefs 
xxx Monique xxx

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je de nieuwjaarsborrelfoto's (lang woord zeg) mooi verwerkt.
    Vooral de eerste vind ik prachtig. Echt leuk gedaan. Als je de foto's ziet dan zie je al dat het een kei gezellige dag was. Het was fijn om weer even allemaal bij elkaar te zijn.

    Je hebt ook nog eens een mooie kaart gemaakt voor tante Trees. Zo leuk om al die foto's van verschillende leeftijden te zien. Leuk gedaan!!!

    Jaja je bent weer aan het sporten. Vind het super fantastisch goed van jou. Ga zo door. Nu heb je nog spierpijn, maar straks heb je een mooie strak getraind lijntje!!! Daar gaan we voor. Ik supporter jou wel van af de zijkant.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Nou, hartstikke leuk gedaan. En die foto’s van tante Trees, Geweldig.

    Xxx Auntie B.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)