Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 23 januari 2012

Vandaag is een speciale dag...

...want ons Patricia en Mark zijn alweer 12,5 jaar getrouwd!!!


♥♥♥




Van harte gefeliciteerd en dat jullie samen nog vele gelukkige jaren mogen beleven.

Fijne dag vandaag, geniet ervan :o)

Liefs Monique
xxx

5 opmerkingen:

  1. Ja, het is zover. Wat hebben we hier naar toe geleefd. Ons kleintje alweer zo lang getrouwd. En nog steeds smoorverliefd op haar droomprins. Wel niet de "prins op het witte paard" maar wel een die in het bezit is van een "stalen ros". Dit is ook niet weg, want in de tijden van recessie liggen de prinsen niet voor het oprapen. Ik hoop dat ze net zo'n schitterende toekomst tegemoet gaan als jouw kaart is. Geweldig!
    Kusjes van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wat een prachtige mooie kaart/layout heb je van en voor ons gemaakt. Ik vind hem super zeg!!! Echt mooi. Als ik nu ging trouwen had ik zoiets als trouwkaart willen hebben. Prachtig is ie!!!!!!!!!!!

    Jaja 12.5 jaar. Wat een tijd hè. Een tijd vol mooie herinneringen. Herinneringen die altijd in onze gedachten zullen blijven.

    Bedankt dat je dit voor ons hebt willen maken.
    Je bent een schat.

    Liefs van Patricia Ü

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,

    Wat heb je toch weer een mooie kaart gemaakt.Geweldig, te gek, schitterend, onwijs gaaf. Wat waren we nog jong daar 12,5 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel. Gelukkig hebben we in die tijd veel jou (jullie) kennen delen.

    Bedankt dat je ons op deze speciale dag op jouw blog hebt gezet. Maakt deze dag toch weer iets meer bijzonder.

    Groetjes en liefs van Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan. Het was erg gezellig vanavond, heb ervan genoten! Xxx Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)