Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 25 maart 2012

Ons Patricia is 40 geworden!

Gisteren was het een gezellige dag. Eerst waren Robin en ik samen gaan winkelen en 's-avonds hadden we twee feestjes; Anouk deed haar vormsel en ons Patricia werd 40. Ik had speciaal voor haar een boekje gemaakt.





Gelukkig vond ons Patricia het boekje erg leuk. Ook het spandoek vond ze geslaagd.
Direct ga ik nog eens wat foto's uitzoeken en die zal ik van de week op mijn blog plaatsen.

Ik vond dat Anouk er zo mooi uitzag in de kerk. Ze straalde en bruisde van zelfvertrouwen. Vond dat toch zo gaaf om te zien. Ja ja, mijn prulleke wordt groot! En wat was ze blij met haar nieuwe telefoon.

Liefs Monique

4 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    ja het was een mooie avond he ;
    en jou boekje is een geweldig succes je hebt een prachtig aandenken gegeven ,
    en Anouk was inderdaad mooi al een echte jonge dame ja ze word echt groot!

    liefs en groetjes T Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi,
    Wat een werk is dat geweest, maar zeker de moeite waard. Vond het erg mooi, zo'n blik in het verleden. Wat ben je toch goed hè. Petje af. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha hele lieve zus van mij.
    Wat is het prachtig!!! Ik raak er niet in uitgekeken!
    Het is zo mooi en dan al die verhalen erbij.
    Wat hebben we het toch goed met elkaar.
    Ik ben superblij dat ik zo'n geweldige zus heb die over heel ons leven samen hetzelfde denkt als ik.
    En wat hebben we toch allemaal leuke dingen mee gemaakt.
    Je hebt alles zo mooi verwoord en verteld.
    Prachtig om dat allemaal in jouw belevenis terug te kunnen lezen.
    Op naar de volgende 40 jaar die we samen mee gaan maken.
    Nogmaals bedankt.
    Ik ben er ontzettend blij mee!!!!!!!!!
    Ik hou van jou♥
    Liefs van Patricia ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. RE: [Scrap Monica] Ons Patricia is 40 geworden! (En ikke dan?! door Anouk)

    Haai Haai Tante Monique!
    BEDANKT! Voor de mooie kadootjes!
    ‘k ben er echt heel blij mee!

    Ik heb gisteren stiekem jou nummer in mijn telefoon gezet! (WOEHAHAHA! ;) )


    O lees de titel eens… ;)

    Xxx Anouk
    P.S. Mijn paarden hebben het naar hun zin op de manege
    P.S.S. Ik vind het zonden om dat leuke badeendje in bad te doen (Haha)

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)