Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 20 maart 2012

Turkije album is af!

Jippie, eindelijk weer een vakantiealbum af. Deze keer van Turkije. Ja ja, wie weet ben ik ooit nog eens up-to-date ;o)

Voor degenen die een kijkje willen nemen, hier is de link:





Groetjes Monique

4 opmerkingen:

  1. Hallo hallo,jee wat heb je dat weer mooi gemaakt.ja het is wel veel werk maar het is de moeite waard en eens ben je wel up-to-date''maar zoals je weet goed werk heeft tijd nodig he,

    veel liefs van t,Hanselienxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wat is ie prachtig!!!!!
    Krijg gewoon zin om daar naar toe op vakantie te gaan. Je hebt alles zo mooi bij elkaar gezet. En al die kleuren. Ben helemaal weg van bv die gele bloem. Die geeft de pagina nog meer "kracht". Ja je mag er weer trots op zijn. Vind het gewoon onverstelbaar hoe je het toch iedere keer weer voor elkaar krijgt. Nu op naar een volgend album, want er zullen er vast nog meer komen daar ben ik van overtuigd.

    Lieve groetjes van Patricia

    p.s. ben echt trots op je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig album, wat hebben jullie een plezier gehad!
    Heerlijk eten voorbij gezien, het water liep uit mijn mond!
    Alleen kon ik de letters niet lezen, heel onduidelijk maar de foto's spraken voor zichzelf!
    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk album. o o o o o wat krijg ik er zin van om op vakantie te gaan. Wij gaan ook weer naar Turkije. Voor de derde keer terug nar Aqua Fantasy in Kusadasi, Top hotel!

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)