Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 9 juli 2012

Kaartje voor John en Thea

Jeetje wat is het alweer lang geleden dat ik een berichtje op mijn blog heb geplaatst. Dat moet ik toch maar weer eens wat meer gaan doen :o)


Afgelopen zaterdag hadden we een heel leuk en gezellig feest. John en Thea waren 25 jaar getrouwd. Ik heb met hulp van ons Patricia een kaartje gemaakt. Vind hem zelf best mooi geworden. Hopelijk vonden John en Thea dat ook, want hij was tenslotte voor hun bestemd!


De foto's zijn helaas niet zo geweldig. Had 's-avonds even snel wat fotootjes gemaakt, zodat ons Patricia het eindresultaat kon zien en heb er niet meer aan gedacht om dat overdag nog eens over te doen. Ja, ik weet het, jullie hoeven het niet te zeggen. Ik word al een jaartje ouder....hihihi.






Materialen:
Papier: Authentique celebrate (6 x 6 bundle) 
Stempels: Magnolia 
Die-cut: Nestability eyelet circles
Lintje: geen flauw idee waar ik die vandaan heb


Doei!!!!!!!!!!!!!!
Monique

4 opmerkingen:

  1. Moest even zoeken hoe ik een reactie kon plaatsen, maar als het goed is gaat het lukken.

    Ja het is een heel mooie kaartje.
    Vond het zo gezellig om het samen te maken. Was gewoon een hele fijne middag met prachtig weer. Maar zoals altijd was het weer te kort en was de kaart helaas niet af toen je naar huis ging. Maar ik vond het super lief dat je hem nog voor mij op de foto gezet had al was het al erg laat waardoor ik hem pas de volgende morgen zag. Dat was dan ook het eerste wat ik ging doen toen ik op stond. Even kijken of je al een foto doorgestuurd had en ja hoor inderdaad.

    Je hebt de kaart heel leuk versierd. Vind het zo mooi hoe je dat labeltje gemaakt hebt met de 25 erop. Nog mooier als dat ik zelf bedacht had. Zo zie je maar weer. Je eigen inspiratie is toch altijd beter. Ook de label met enjoy your special day... heb je leuk op de kaart geplaatst. Helemaal zelf bedacht. Super!!!
    Ja je hebt mijn complimenten. Vind hem echt mooi geworden. En ik weet zeker dat de gene waarvoor de kaart bestemd was er heel blij mee zijn.

    Ook de binnenkant had je leuk gemaakt. Zo heb je toch een leukere manier om het geld in de kaart te stoppen.

    Ben weer blij dat ik weer een reactie op je blog heb kunnen geven, want inderdaad het was erg lang geleden. Niet dat het erg was, want het was een mooi bericht wat daar stond!
    Misschien dat we weer vlug af kunnen spreken zodat hier ook wat meer kaarten op je blog komen te staan die we gemaakt hebben tijdens een gezellig scrap-dagje.

    Heel veel liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is super cute geworden hoor Monique. Die zullen ze erg leuk hebben gevonden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. op de tweede foto is toch goed gelukt om te kunnen zien hoe leuk de kaart is geworden
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, Monique
    he he beter laat dan nooit toch
    maar je kaart mag er zijn hoor hij is geweldig!!
    ik vond het leuk dat je weer eens op je blog was

    liefs van T Hanselienxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)