Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 29 oktober 2012

80's girl- kaartje

Vorige week heb ik een kaart gemaakt voor ons Patricia om alvast in de stemming te komen voor de Kreadoe 
:o)

 Vandaag heeft ze hem binnengekregen, dus nu kan ik hem op mijn blog zetten. Hier is 'ie dan:



MFT - à la modes 80’s Girl, Die-namics Fishtail Flags STAX & Die-namics Fishtail Flags layers STAX, 
Die-namics Chevron Stripes, boekenvoordeel Double dies (sterren), papier onbekend,
embossingmal van Crafts too, Lawn Fawn - Stay tuned & Sophie's sentiments.


Dat was het weer. Binnenkort zet ik ook nog wat op mijn blog van onze stedentrip naar Praag. Was zo gezellig geweest!

Groetjes 

Monique


3 opmerkingen:

  1. Hallo hallo Monique,
    wat een leuke gezellige kaart heb je voor je zus
    gemaakt ik vind hem super!
    veel liefs van T Hanselienxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat was een hele grote verrassing. Een super leuk kaartje die me meteen helemaal vrolijk maakte! Bedankt!!!!!!!! En wat een leuke MFT-stempel zat er op. Je had haar mooi "aangekleed" met papier. Dat geeft weer een heel ander effect op een kaart. Ook de MFT-stansen zijn super leuk!!! We kunnen weer lekker gaan shoppen en het wordt zeker een super leuke, gezellige dag!!!!! Heb er al zin in!
    Kusjes Patricia :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a pretty card! Great job coloring the fun image! Love the embossed layer and die cut stars! Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)