Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 17 oktober 2012

Shop till you drop

Vandaag was de dag dan eindelijk aangebroken dat Anouk en Mirthe hun cadeaubon konden inwisselen bij mij. Shop till you drop, dat was het doel en ik moet zeggen: ze zijn goed geslaagd. We hebben met zijn drietjes een heerlijke dag gehad. Ons pap en ons mam kwamen de dames vanmorgen brengen. Ik heb nog even een bakje thee meegedronken, maar toen was het toch echt tijd om naar de stad te gaan.

We hebben eerst geshopt bij de C&A en toen nog even bij Cool Cat. Anouk vond ook nog een stel leuke gympies, nog wel van die hele fijne! Nog een nagellakje, lipglosje en wat oorbelletjes en toen was het tijd om weer eens naar huis te gaan. Er moest namelijk ook nog een modeshowtje weggegeven worden hè.

Kijk maar eens naar de foto's en geniet, want dat heb ik ook gedaan! 


Leuk truitje, maar hij kriebelde.
Geschikt - Ongeschikt


Oh die is leuk hè...


Ff bijkomen hoor, mooie stoelen. Zou wel leuk staan op onze kamer. 
Na het prijskaartje (€ 180,00 per stuk)...toch maar niet dus.
Maar wat zijn ze leuk!


Tada!


Superwoman! 


Whooohooooooo!


Lady in red


Het pantermotiefje is in trek 


Ja, draai maar een rondje... tjop tjop


Ben je nog niet dol van al die rondjes draaien?

Hey, ik mag ook op de foto. Gezellig!


Jump!


Wat een leuke jas! Past trouwens mooi bij je laarsjes!


Ja ja, die tante Monique laat jullie flink wat springen



hihihi, die muts!

Anouk en Mirthe, 
Bedankt voor deze gezellige dag met jullie :o)
Volgend jaar weer? 

xxx tante Monique xxx

6 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto´s het lijken wel foto modellen en wat een leuke kleding hebben ze uitgezocht. Ze boffen maar met tante Monique. Kuskes tante Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo nu snap ik waarom ze zo enthousiast waren. Ze raakte niet uitgepraat aan de telefoon over de geweldige kleren die ze van tante Monique gekregen hadden. Anouk had ik eerst aan de telefoon. Eindelijk had ze die mooie broek die ze zo graag wilde hebben,en ook een donkere broek, twee leuke vesten, een panterhempje en dan hele leuke fijne schoenen van spijkerbroekenstof, ook nog nagellak en lipgloss. Daarna kwam Mirthe. Ze vertelde dat ze een mooie panterbroek had, een heel leuk strak rokje met rode/zwarte strepen. Eerst rood dan zwart dan rood dan zwart. Daar had ze ook een leuke rode trui bij met een ster op de voorkant. En ze had een nieuwe jas. Hele mooie. Oja ook nog oorbellen. Tja en dan zit ik hier thuis hun enthousiaste verhalen aan te horen en heel benieuwd hoe de kleren zouden zijn. Had al verschillende keren gekeken of er al foto's doorgestuurd waren, maar nog niks. Uiteindelijk computer uit en vanmorgen kreeg ik te horen dat er hier foto's op de blog stonden. Dus meteen kijken en ik vind ze geweldig. En ik ben niet de enigste dat is duidelijk te zien.
    Monique bedankt voor de geweldige dag die je Anouk en Mirthe bezorgt hebt ☺.
    Kusjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zal dat een top dag zijn geweest! De lol spat van de foto's af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's ! ja het is heel duidelijk te zien dat jullie een geweldige dag hebben gehad
    ja je hebt ze wel goed verwend,
    ze boffen toch maar met jou
    maar ja je hebt ook maar twee van die leuke nichtjes,
    leuk dat we weer hebben mogen mee kijken

    liefs en groetjes van T Hanselienxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,hoi,
    Wat een leuke kleren, Tjonge,jonge, jullie lijken echt fotomodellen. Goed geslaagd hoor. Ik wil ook wel een keer met tante Monique shoppen till i drop.

    Xxx tante bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super modellen zijn het en een super tante
    goed uit gezocht, erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)