Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 24 januari 2013

Bij Oma Dee, Schets #2

Op de blog van Oma Dee staat een leuke uitdaging, namelijk een kaartje maken met behulp van onderstaande  schets (gemaakt door Cornelie):


Ik heb verschillende pogingen gewaagd, maar het wilde maar niet lukken. Vandaag echter had ik een heerlijk scrapdagje bij ons Patricia en toen lukte het wel ineens! Ik ben tenminste best tevreden over het eindresultaat ;o) Het inkleuren is nog steeds moeilijk, maar ik blijf zeggen: oefening baart kunst!

Nou hier is 'ie dan:

Liggend:


Staand: 



Gebruikte materialen:
Die-Namics
Pinking edge, Chevron stripes, Mini rolled roses, Royal leaves

Nestabilities:
Classic Ovals Small, Petit oval scalloped


Stempels:
Doodle Garden Far Out, LJD Homespun Hearts

Stiften/markers/inkt:
Spectrum Noir markers, Memento dual marker, Memento Tuxedo black

Papier:
Carte Bella Traditions

Patricia, bedankt voor deze heerlijk dag samen. Wat was het toch weer gezellig. Enne, mij niet meer voor de gek houden als ik zo fanatiek aan het draaien ben met de Cuttlebug hè ;o)


Dit was het weer, tot de volgende keer!

Groetjes Monique

14 opmerkingen:

  1. Nou Monique, ik vind hem prima gelukt. Ik vind dit stempeltje echt het leukste van de nieuwe release, en het papier is ook top! En hartstikke gezellig dat je meedoet met de uitdaging. Ons Patricia heeft een goede invloed op je, zo zie je maar weer waar zo'n scrapdagje goed voor is.

    Groetjes,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heeft ze zeker! Ik vond het erg leuk om mee te doen aan de uitdaging.

      Verwijderen
  2. Ha, wat is ie mooi hè. Vind die stempel echt top!!
    Je hebt weer een prachtkaart gemaakt. Leuk dat je mee doet aan de schets van Oma Dee.

    Ja je was behoorlijk gedreven met je het uitstansen met je cuttlebug. Zal er maar geen foto bij plaatsen :D
    We hebben weer een kei gezellige dag gehad en veel gelachen, hard gewerkt en jou is het gelukt om een kaartje af te krijgen. De mijne ligt even in een "rustpauze" maar die komt zeker af en jij bent dan de eerste die hem te zien krijgt.
    Volgende week weer een gezellig schrapdagje????

    Heel veel liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is echt een mooie stempel he. Ik heb toch zo genoten vandaag, vond het echt weer een superdag. Volgende week zeker weer hoor. Ech wel. Ik doe mee!! ;o)

    Hopelijk krijg je jouw kaartje morgen af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Monique, Wat heb je dat weer prachtig gedaan.Dat brilletje vind ik helemaal te gek.Mijn complimenten voor jou.
    kuskes tante Rian 

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Leuk he dat brilletje! :o)
      kusjes terug!

      Verwijderen
  5. Hey Monique
    Hoe krijg je het voor elkaar om aan een kaart te beginnen waar alleen maar lijnen instaan, ja dan moet je echt creatief zijn.
    Prachtig gedaan!Mooie kleuren gebruikt, kortom geweldig!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook best moeilijk, maar hij is best goed gelukt gelukkig. Dank je voor je compliment!

      Verwijderen
  6. Ik zeg FlowerPower!! Daar moest ik gelijk aan denken toen ik je kaartje zag! Heel erg leuk. Leuk dat je meedoet bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat vind ik ook. Jouw schets was een echte uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Monique, nou eindelijk een reactie van mij
    maar wat is hij mooi leuk en grappig je hebt weer eer van je werk!
    liefs en kuss van T Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute card! Love the way you featured the fun stamp!

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)