Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zaterdag 23 februari 2013

Kom eens even kijken wat er bij ons in de brievenbus lag...


Juist ja, een ontzettend lief kaartje van ons Patricia! 



Wat ben ik hier blij mee. Dit helpt zeker hoor. Wat een mooi kaartje en een leuk design. En komt dat stempeltje mij niet ergens bekend van voor...hihihi. Had je afgelopen woensdag al een vooruitziende blik ;o). 

Gisteren botste ik met mijn auto tegen een andere auto aan. Foutje bedankt. Het was extra zuur omdat ik deze auto net iets meer dan een week heb. Gelukkig viel de schade mee, maar ik was wel heel erg geschrokken. Ben volop getroost gisteren, eerst door mijn collega's en Robin, toen door ons Patricia en daarna nog door ons pap en ons mam. Aandacht genoeg hè, dat is dan wel heel erg fijn hoor. En vandaag krijg ik dan ook nog zo'n lief kaartje. 

Hartelijk bedankt en een hele hele dikke knuffel hiervoor.

Groetjes en xxx-jes
van

4 opmerkingen:

  1. Aaaah wat een ellende Monique. Gelukkig dat de schade mee viel.
    En wat een leuk kaartje heb je gekregen. Dat maakt de boel dan niet iets minder ellendig, denk ik :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, toen ik het hoorde dacht ik gelijk daar moet ik een kaartje voor maken. Het was inmiddels al ruim vier uur geweest dus vlug vlug aan de slag. Gelukkig had ik het stempelafdrukje al ingekleurd toen je gezellig bij mij bezig was met een kaart, want natuurlijk was je al verder als ik, maar achteraf kwam het dus goed uit. Tja dan nog een onderwerp bedenken en daar had ik dus maar weinig tijd voor. Toen ik behoorlijk op dreef was kwamen ons pap en ons mam eventjes een bliksemboezoekje brengen en nadat ze weg waren vlug verder. Het was inmiddels al half zes dus niet veel tijd meer. Gelukkig wordt hier de post bij het postkantoor pas na helf zeven gelicht. Toen de kaart af was vlug op de fiets gesprongen en samen met Mark naar het dorp toe om de kaart te posten. Ja hij was nog niet geleegd gelukkig. Nu maar hopen dat hij toch nog morgen aankomt en dat was het geval.
    Ben blij dat het nog een extra steuntje was voor je.

    Geniet gewoon nog van je auto ondanks deze rottige ervaring. Het is nog steeds een mooie auto.

    Heel veel liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for the kind comment on my blog Monique :)

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)